Wednesday, December 19, 2012

♥ SaYa SuDaH TuA ♥

.:: assalamualaikum ::.

alhamdulilah syukur padamu Ya Allah
aku masih lagi bernafas...
amin2 Ya Rabbal Alamin
now..genap la umur daku ke-23 pada 16 Disember lepas
alhamdulilah walaupon berjauhan degn keluarga (Tanjong Malim je pon)
demi menyelesaikan perjumpaan bersama lecture utk tesis
tpi mereka tak lupa..
terima kaseh buat emak, ayah, kakak, & una :)

tima kaseh jgak buat kwn2, sedara mara, jiran tetangga, dan mereka yg terlibat 
samada secara langsung atau tidak langsung (poyo)
jutaan terima kaseh saya ucapkan ats ucapan kelahiran buatku
Tiada apa yg dpt saya balas kecuali iringan doa buat anda semua

tima kaseh ye teman2 muka buku
xlupa jgak yg ucap kat fon, face to face
 TERIMA KASEH 


ha nah setepek gmbar tuan pnyer bufday,bhahaha
buat hencik abg, tima kaseh la nyanyi memalam yer lagu mcm nk ngajor hadik2 tadika
hahha sya hargai dan terharu sob..sob T_T

 Ucapan Khas 
Maka dgn ini: sya Syuhaidah Adilah mengucapkan terima kaseh kepada mereka yg mengucapkan hari kelahiran saya, hanya doa yg mampu sya titipkan agar anda juga sihat sejahtera..amin
with love : Dila~~



No comments:

Post a Comment