Tuesday, December 18, 2012

BisKut ZaMan BebuDaK

.:: assalamualaikum ::.

hai mari2 rapat adik2 kakak2 sekalian....haha sje jer dh xde keje kn nk buat so update je la status kat blog ni ha..ok skang ni diriku berada di bumi Tanjong Malim, tmpat jauh lgi dikenang inikan plak tempat menimba ilmu..eececcececce~~ ok2 smbil2 termenung menunggu idea membuat tesis x kunjung tiba..aku nk kongsikan la sikit biskut2 yg aku suka mkn time kecil..yela mesa kecik mne la aku titip pasal berat bdan ke ape..ye la waktu kecik aku kurus je pon ha..mcm x cukup zat sbb ak kurang makn nasi suka mkan keropok jer..skang je nasi pantang nampak je nk mkn..ok antara biskut yg suka aku makan..taaraaa~~~

biskut kapal terbang merah
klo dulu lagi pedas tpi skang kurang ckit pedas nyer
tpi tetap sedap, marvellous :)


ha biskut ni lagi marvellous dulu
siap ak berebut ngan kakak tarik2 rambot (ganaih oo)
yo la biskut ni warna macam2 cntek plak tu rasa dye manis
tpi ak makan yg gula warna2 je roti dye ak buang
atau ak bgi kakak ak (keji sungguh ak)


ha satu lagi biskut yg aku suka smpai sekarang
biskut ikan kecik
rasa dye mcm bau susu sikit tpi sedap
1 genggam berbelas ikan aku dpt suap dlm mulut...

biskut jari2 ni rasa dye lebih kurang macm biskut ikan kecik
cuma nk lagi sedap ak suka mkn dgn choki2 
ha baru sedap giler!!!! ala2 coklat nini :)

yg ni sume taw kn
coco crunch.. klo waktu kecik dpt mkn ni kira hebat la
siap muka stok kerek lagi kat anak jiran depan umah tayang makan coco crunch
padahal bila dh besar ingt balek bnda tu ase mcm ntah2 ape jer..

ha klo zamn ak kecik2 ak pnggil bnda ni cerut
x de nyer pham klo org pnggil roll stick ke ape ke
siap beli 1 batang ni 10sen
kaya kedai tu yer :)

ha ni pon suka..sedap deh
ok bnyak sgt dh menempek gmbor biskut2
hahah xde khoje kn..ok bye~~



No comments:

Post a Comment